2010. március 12., péntek

leesett

a hó. Én pedig Mayhem-es hangulatba kerültem a befejezetlen autó mellett.

2010. március 8., hétfő

/ - *

Osztottunk - szoroztunk és bizony rájöttünk a szokásos team hirnsturmon, hogy az egynégy tutira nem lesz kész a hétvégéig. Már az is súrolhatja a csodát, ha az autó amúgy összeáll (és eljut):)
Így kicsomagoltuk az ex százasom Favorit motorját, (az ott fent a lap tetején) ami az akut helyhiány miatt a telet a garázs előtt töltötte. Helyszínelő rendőrautóból származik, ez már meg sem kottyanhat neki.

2010. március 2., kedd

szikraköz

Március kettő, tehát van szűk két hetünk az első Speed fordulóig. Az autó készülget, sőt a benne terjedő érdekes illat forrása is előkerült:

A bukócső kitűnő wunderbaum interfész gondolom. Amúgy van valami babona a bal oldali ülésen talált fekete macskáról?

A hétvége az első futómű felújításával telt, pénteken már annyira fellelkesedtem, hogy a végére már zuhogó esőben kipájszeroltam, az első kép már a garázsból készült:


futó már bent, az MP akármi célszerszám állványon,


csak korhű szerszámmal dolgoznunk:)


A kvarkokra szedett futómű kapott egy kis felújítást, itt például a féknyergek,


a kormánymű 'enyhén' lóg,


új függőcsapszeg, és persze perselyek,

leszabályzásig forgatott tárcsák.

Az alsó lengőkart megerősítettem a gátló bekötésnél két 25*30-as lemezzel.


Á, kóma vagyok, folyt köv...

/2010-03-03/
Szóval ott tartottunk, hogy megvannak a Kneif féle rövidített, átszabott Barkas első gátlók, és a motor is alakul.