2010. június 26., szombat

Skoda Racing Day

Hóha, bekerültünk az SRD beharangozójába, de nem értem miért kell elijeszteni a jámbor érdeklődőket.:))


2010. június 24., csütörtök

vaskalap

Bizonyára beütöttem a fejem, mert elhatalmasodott rajtam a hiányérzet, mely szerint nekem KELL egy jó öreg százhúszas vasfejes motor. Nem tudom hova/mibe/mikor és miért, de kell:)
Picit retrósra megcsinálva, de alapvetően otthoni 'talált' alkatrészekből, szóval egy 'ló koszt' munka.
Talán a tavalyi MBX tali utórengése lehet a dolog.


Gyorsan kerestem is egy repedésmentes hengerfejet, és jól kibeleztem, ő az:


A szelepvezetőket lezártam, mivel a hf következő útja a szemcseszórós emberhez vezetett.


majd utána:

Már a gépműhelyben van, szóval folyt köv.

Update:

Nah, elhoztam a hengerfejet, 75mm-es, két mili lejött a gyárihoz képest.


Update1:

A klasszikus rajz alapján leszúrtunk egy picit a lendkerékből, így nem repül olyan messze:)
Könnyültek a szelepemelő tőkék is, 15mm és 10g mínusz.


2010. június 13., vasárnap

2010. június 4., péntek

Kakucs 2

Képriport

Dozsó Solohovi arccal...


Ez a nyúlvány bizony elgörbült


Esztergapad /vörös proletár?/


Már a kameratartó is abszolút profi


Kicsiny csapatunk


Ez a Trabi konkrétan oda......


Utolsó kör előtt gyülekeznek a felhők


Az ott egy törött olajcső


Hazafelé sem volt jobb idő...