2011. június 13., hétfő

Ez Sachs

Dana már frankón leírta, miért is lett "eldobós" a Zilszelepes hengerfeje, én még egy képet azért beszúrok az egyes henger szívószelepéről. Ezmiezez?

Azért ilyen könnyen nem szabadul a hf tőlünk, ha már ennyi munka volt a vele:)
A múltkori szétszedésnél felmerült egy olcsó (ha-ha), szétüthető motor ötlete, vagyis tákoljuk már össze a hengerfejet, megy ameddig megy:)
Így is lett, érintősík, egy új szelepvezető, kidobott Renault Laguna szelepek (még könnyebbek is 10 g-al mint az eredeti Ford), alátétes rugók szerepelnek a felújítás listáján. A szelepfészkekkel nem akartam már foglalkozni, bemartam, besziszoltam a szelepeket, egynek talán jó lesz.
A motor alja a családi 135-ös favorit blokk, ami már szerintem minden farosunkban megfordult. Amióta nincs meg a kilósom, a garázs egyik szegletében csöpögtette magából megmaradt olaját, vagyis ideális alapnak tűnt:)


Szétszedés/takarítás után kissé kopottas, de még használható mechanikát találtam belül, így kapott új vezérműláncot, könnyített lendkereket, ékszíjtárcsát, rövid szelepemelőket, és egy 325/315-ös tengelyt (köszi iceman!).
Hétvégén összerakosgattam, ma Ricsikével beplántáltuk a "szürkébe":


Bírni fog vajon 15 km-t?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése