2009. december 8., kedd

Körkérdés

Vajon milyen motor kerüljön az autóba? Segítsetek!:)
A lehetséges variációk:

A - széria 120L, (van egy a ládafiában, alkatrész dögivel, viszont én már ilyen öregen nem szeretnék a vasfejjel kínlódni:))

B - Favorit apróbb tuningal (szintén van, de sokan vannak a kategóriában, én pedig sok-sok kupát akarok gyorsan:)))

C - Favorit Fábia belsővel, apróbb tuningal (alapok megvannak, de sok fúrás-faragás ami megdrágítja, kevesebb ellenfél a kategóriában:)))

D - Fábia, apróbb tuningal (polcon, viszont talán még több fúrás beapplikálni a farosba)


No, mit javasoltok? Megfejtéseket kommentben kérnék-szépen:)

20 megjegyzés:

  1. Szia Papa!

    Egyértelműen B verzió...A-ban igazad van, C-hez szerintem még bőven van mit kihasználni/kiautózni a B-lehetőségében, D - tőlem távol áll...nem szükséges túl léptékekben haladni előre :)

    Én kifejezett örülnék ha gazdagodna a skoda2 (márha a speed mezőnyére célzol a B pontnál), sajnálnám ha Te is kupavadászok táborát gazdagítanád, akikből valljuk be baromi őszintén egyre több van "kicsiny" skodás társadalmumkban, ami nekem csalódás.
    Akinek nem inge nem veszi magára, de vakok között könnyű félszeműnek lenni...
    Baromi jó érzés nyerni a kategóriát...nekem is nagyon jó volt...de ha összejön, mégjobb lesz egy gazdagabb mezőnyben.
    Szerintem...

    VálaszTörlés
  2. C/D, hogy mejbinek is legyen sok ellenfele, aki kisebb, mint 1.5.

    VálaszTörlés
  3. ja es amugy a legjobb lenne, ha osszevonnak a sok felesleges skoda kategoriat egy szeria meg egy tuning kategoriara, hogy egy markakupaban ne legyen mar kobcenti kat.

    es emelle ertekelnek a skodas resztvevoket is tura kategoriaban a megfelelo kobcentiben. aztan slussz.

    VálaszTörlés
  4. pusi:

    ha ez ennyire egyszerű lenne...próbálj szubjektív maradni.
    extrémen van n4 és a4, hátsókerék 1.6-ig...van is sírás, mert a kisladás pörög azon hogy miért megy az 1.6zsugorral egy kategóriában.

    Záporoznak majd a kérdések és a problémák...széria 1.3al (ami már tuning, mivel nem széria) menjen csórikám a sziklai meg a sulyok kocsi ellen?
    De ha minden széria, csak épp a motor 1.3 nem 1.2, akkor az már tuing ugye, mert a motorcsere tuning, de mégse, mert az autó széria, sőt a benne lévő favi motor is széria.
    Ki mondja meg mi a széria és mi a tuning kategória?
    A bérLR egy totál széria autó 99%ban...1% a hátsó széles felni.
    Dzso autója széria? Miért is? Mert széria a motor, de a felni, a gumi, a gátló, a rugó már nem az...
    Félreértés ne essék nem személyeskedni szeretnék, de ez nem ilyen egyszerű...miden lehetőségnél van egy réteg ami sérül.
    És tudod mit? Én se akarok a nagyköbcentisekkel menni...az 1.3ban akarom megállni a helyem.

    Értem én Májbiék helyzetét is, de bakker akkor senki nem tehet hogy s2-ben 10-12 ember indul (jó esetben) míg s3ban max 3.

    A 3 miatt szívjon másik 12?
    tetszik érteni?

    VálaszTörlés
  5. dani:

    1. objektiv probalok maradni inkabb ;)
    2. a tura kategoriaban kobcentinkenti ertekeles is van, ott lehet villogni kisebb motorral, mint a gabi, vagy sziklai motorja.
    3. a skoda kategoriat egy tura kat. melletti kulondijnak kell felfogni. ha sulyok gabi nyer, o a legjobb. ennyi.
    4. az hogy mi szeria, mi nem, csak hagyjuk szepen a technikai szabalyzat megfogalmazoira. extrem kupan is meg tudtak fogalmazni, kika pedig talan meg jobban meg tudja. a lenyeg, hogy jol korulhatarolhato dolog az, akar hiszed, akar nem.
    (extremen pl dzso szeles felnije, kemeny gatloja szabalyos szeria katban, de egy masik karburator pl mar nem az.)
    5. ez nem mejbiek miatt van, csak egyszeruen tul sok volt iden a kategoria, es ennek nagy reszet a skoda adta.

    VálaszTörlés
  6. Ha tökös vagy és akarsz küzdeni, akkor B. Ha a kupagyűjtés vezérel, akkor http://serlegbolt.hu

    VálaszTörlés
  7. pusi:

    1. az elfogultságra utalván , maradjunk a szubjektívnél ;)
    2.-3. túrában legyen értékelve köbcenti alapján is, de azért legyen különdíj is, mert skodás? Ötletnek jó, de én ellenzem.
    4. köszi pusi, akár hiszed, akár nem (:D), tisztában vagyok mindkét kupasorozat versenykiírásával, a technikai személyzet ahogy Te hívod, átvette az én aztómat is extrémen is-speeden is. A jelenlegi formában nem állna helyt a gépátvétel az esetleges új szabályokra való áttérés után, az extrémes gépátvételt inkább ne boncolgassuk, hagy még kivánni valót maga után.
    Olvass vissza a forumokon milyen nézeteltérések adódtak idén és miből fakadtak 10ből 8szor az N4-A4 volt a téma...nem véletlenül.
    Nem mondtam azt hogy nem szabályos, azt mondtam én nem értek egyet vele hogy az széria kategóriába való autó. Erre hoztam fel a bérLR példáját.
    5. de igenis amiatt van, mint már írtam...sajnálatos hogy ennyire kevés 1.3 fölötti faros van...max 3...attól ne hozzunk másik 6-8-10embert nehezebb helyzetbe.
    Túl sok kat? Lehet, de abból 3 skoda kat volt, az miért is sok, az összesen 13ból?

    Az F1 is érvről-évre más szabályokkal vág neki az évadnak, ami nem baj, mert látványos, változatos stb.
    Próbálkozhatunk mi is, de ne legyünk Max Mosley-k és "Börni"-k, hogy érdekből határozzunk.

    6. Méjbinek meg összekukázunk egy 1.3at aztán elverjük úgy és kész :)))

    VálaszTörlés
  8. pusi:

    Az összevont skoda kategória mindenki kedvét elvenné. Bérskodával lenne esély? 1.3al lenne esély? Egyértelmű, hogy kinek, kiknek borítékolható a győzelem. Ki akarna így küzdeni...

    VálaszTörlés
  9. Jah, egyébként Papa, elnézést hogy teleoffoljuk a vadi új blogodat! :)

    VálaszTörlés
  10. Szerintem fóbia kis tuningal és 100 as váltó.
    Csak azért hogy maybe ne nyávogjon hogy nem küzdött meg a kupáé :P

    VálaszTörlés
  11. perko, dani:
    nem ezt irtam, felreertitek, de mindegy.

    VálaszTörlés
  12. Hali!

    Nos, először is köszönöm a sok hozzászólást, sok okosságot írtatok, sértődés azért ne legyen!:)

    Egy fontos dologról nem írtam, ez pedig a mókolási tényező:) Nagyobb kihívás lenne egy fóbia motor beapplikálása, mint egy favié. Ez is fontos szempont. Ez a hét a legózással fog eltelni, mit-mivel lehet összehozni.

    VálaszTörlés
  13. Ja és mit szólnátok egy 110 Rallye Weberes motorhoz? 1.2-ben lehetne szégyenkezni amikor Kika elver a szériával:)

    VálaszTörlés
  14. baszki gabor ha minden van a sufniban, legyszi egy 130rs motort bele :)

    VálaszTörlés
  15. Nem dicsekedi akartam, csak a gyűjtőszenvedélyem erősebb általában mint a befejezőképességem :/ (RS nincs:))

    VálaszTörlés
  16. semmivel se bonyolultabb mint a favó...

    VálaszTörlés