Szóval csövezünk... Eleinte volt egy kis 'vita' kell-e vagy sem. Aztán úgy döntöttünk, hogy legyen. Egyrészt a Skoda bódé gyárilag sem egy túl masszív szerkezet (főleg 20 év után), másrészt például egy lacházi Speed kupán
[link] 100-at lazán lehet menni az autóval, és mégis legyen valami ha netán elénk ugrik egy tereptárgy.
Persze a belsőkamerát is rögzíteni kell valahova:)
A hozzávalók:

Négy szál (4*6m) 42/2-es, és egy szál 42/3-as hegesztett cső. Jobb lett volna a húzott cső de az kb. dupla költség lenne.

3-as lemez, erősítéshez, dobozoláshoz.
Még egy métert sem tettünk meg az autóval, máris felborult. :) (benzintank ki)

Időközben megérkezett Dozsó mester, itt éppen a főkaput hajlítja:

És ez így ment késő estig...
Az milyen csőhajlító? Olajnyomásos, mint az emelő?
VálaszTörlésIgen! 16 tonnás munkahenger van benne.
VálaszTörlés