A gubanc az, hogy a Fabiánál már nincs megvezetve/csapágyazva a kettő egymásban, mint farmotoros szériáknál volt.
Itt a hagyományos megoldást választották, egyszerűen a főtengely végébe beleesztergálták a 6202-es csapágy befogadó méretét. Én nem szeretném a főtengelyt bántani, olyan megoldást kerestem ahol inkább a ny.tengely átalakítása szükséges, abból több van a ládafiában.:)
Fabia főtengelyvég D17-es belső átmérővel:
Mivel a ny.tengely vége D15-ös átmérővel készült, ezért nagy mozgástér nincs.:)
Valami tűgörgős csapágyra gondoltam, a választás az NK10/16-TV típusra esett, ő az:
Ideiglenesen belepróbálva: (később majd beragasztom)
A csapágy belső átmérője D10, ezért picit lekönnyítettük a tengelyvéget:)
Ma összepróbáltam egy fél váltóházzal a történetet.
A túlnyúlás 15mm a váltó felfekvőfelületéhez képest.
No, aki nem ilyen unalomba fulladást akar, az olvasson MAYBE-t:)
Fabia főtengelyvég D17-es belső átmérővel:
Mivel a ny.tengely vége D15-ös átmérővel készült, ezért nagy mozgástér nincs.:)
Valami tűgörgős csapágyra gondoltam, a választás az NK10/16-TV típusra esett, ő az:
Ideiglenesen belepróbálva: (később majd beragasztom)
A csapágy belső átmérője D10, ezért picit lekönnyítettük a tengelyvéget:)
Ma összepróbáltam egy fél váltóházzal a történetet.
A túlnyúlás 15mm a váltó felfekvőfelületéhez képest.
No, aki nem ilyen unalomba fulladást akar, az olvasson MAYBE-t:)
ugyes.
VálaszTörléslol :D
VálaszTörlésaxis amugy.
VálaszTörlésNWOBHM:)
VálaszTörlés