Március kettő, tehát van szűk két hetünk az első Speed fordulóig. Az autó készülget, sőt a benne terjedő érdekes illat forrása is előkerült:
A bukócső kitűnő wunderbaum interfész gondolom. Amúgy van valami babona a bal oldali ülésen talált fekete macskáról?
A hétvége az első futómű felújításával telt, pénteken már annyira fellelkesedtem, hogy a végére már zuhogó esőben kipájszeroltam, az első kép már a garázsból készült:
futó már bent, az MP akármi célszerszám állványon,
csak korhű szerszámmal dolgoznunk:)
A kvarkokra szedett futómű kapott egy kis felújítást, itt például a féknyergek,
a kormánymű 'enyhén' lóg,
új függőcsapszeg, és persze perselyek,
leszabályzásig forgatott tárcsák.
Az alsó lengőkart megerősítettem a gátló bekötésnél két 25*30-as lemezzel.
Á, kóma vagyok, folyt köv...
/2010-03-03/
Szóval ott tartottunk, hogy megvannak a Kneif féle rövidített, átszabott Barkas első gátlók, és a motor is alakul.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése